Termeni si conditii

 Inainte de a plasa o comanda, va rugam sa cititi si sfaturile de pe pagina Cum comand

 

Solutionarea garantiei pentru consumatorii persoane fizice se face in maxim 15 zile calendaristice.

Componentele electronice sunt recuperate din aparate noi sau folosite si vin insotite cu o garantie de 30 de zile, cu conditia sa fie montate/inlocuite intr-un service autorizat.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

 

Persoanele fizice au posibilitatea sa se retraga din contract, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.

 

Aceasta se va realiza printr-o cerere scrisa de returnare trimisa pe adresa de e-mail: service@candic.ro

Componentele electronice, placile de baza, sursele de alimentare interne, placile tv etc... ce se doresc a fi returnate trebuiesc insotite de un proces verbal de constatare din partea unui service unde s-a constatat defectul acesteia, in care sa fie specificat defectul si motivul returnarii.

In lipsa procesului verbal de constatare ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea sau returnarea componentelor.

 

 

 

Dispozitii legale

 

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare, etichetele, iar cutia si ambalajele acestuia sa nu fie deteriorata.

 

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

 

Daca este returnata o comanda,se va returna contravaloarea produselor, nu si costul transportului cu care comanda a fost livrata catre consumator.

 

Nu se vor ridica coletele trimise cu taxa ramburs catre firma noastra.

 

Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (transfer bancar).

 

 

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

 

Informațiile personale transmise vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale website-ului. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru:

 

- autorizarea utilizării serviciilor

- trimiterea de bunuri cumpărate

- furnizarea serviciilor achiziționate

- trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;

- trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;

- trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;

- trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);

- trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);

- abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs.

- păstrarea securității website-ului nostru și prevenirea fraudelor;

- verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea website-ului (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată);

 

 

Product added to compare.